I ØVRIGT MENER FORMANDEN
- at medlemmernes opbakning
 løfter bestyrelsen

Tak til alle foreningens medlemmer.

Og hvorfor siger jeg så det? Jo - fordi I med jeres opbakning til foreningens aktiviteter er med til at løfte foreningen og bestyrelsen. Det er nu engang sjovere at lave et stort arbejde, der resulterer i lettere kaos og 100 deltagere, end at lave et stort arbejde, der resulterer i 40 deltagere.

Det bliver bemærket - for naturligvis betyder et stort deltagerantal også noget for de inviterede foredragsholdere. Foredragsholderne anstrenger sig ekstra meget for at levere en uforglemmelig aften, når vi fortæller, at der plejer at være så og så mange til vore arrangementer. Det skal I ikke være i tvivl om.

Nu kan store deltagerantal godt fremkalde præstationsangst. Men sådan ser bestyrelsen det ikke. Det er for os en stor glæde og endnu en ansporing til at vi yder vort bedste for at arrangere gode og spændende foredrag.

Så på snarlig gensyn i det nye år. I forårssæsonen 2019 afholder vi tre foredrag, som det fremgår af aktivitetslisten.  Den røde tråd i foredragene er, at de tager udgangspunkt i Odsherred – og at de ikke mindst er med lokale foredragsholdere. Som sædvanlig afholdes foredragene i Det Vilde Køkken i Klint.

Åres første foredrag i 2019 afholdes onsdag den 6. februar. Her fortæller vores lokale historiker og Dansk Tang-direktør Claus Marcussen om Robinson Crusoe fra Nykøbing Sjælland. Det er en spændende historie.

Kjeld Jensen

21. november 2018